ASSALAMUALAIKUM

"Dan janganlah engkau memalingkan mukamu (kerana memandang rendah) kepada manusia, dan janganlah engkau berjalan di bumi dengan berlagak sombong; sesungguhnya Allah tidak suka kepada tiap-tiap orang yang sombong takbur, lagi membangga diri". (surah Luqman, ayat 18).

17 February 2009

Technology - Pilih Anti Virus?

Top 10 anti virus. Pc memang memerlukan anti virus untuk halang bendasing yg mampu merosak system Pc malah hardware skalipun. Jadi bagi sesiapa yang rasa konfius nak pilih mana satu anti virus yang baik disini aku mencadangkan korang cuba tgk hasil analisis satu agensi mengenai beberapa anti virus. Klik gambar untuk ke website agensi tersebut.


link rosak.. nnt ak update.. sry
Dalam senarai ni bit-defender memegang tempat pertama pada segi kualiti pertahanan virus pc yang terbaik. Namun ia juga memakan byk memori semasa pemprosesan. Tp dalam pemilihan antivirus sebenarnya bergantung kepada korang punya situasi. Maksud ak disini keupayaan pc, pengetahuan korang tentang virus dan seerti dgnya, dan apa yang korang pentingkan pada pc korang sendiri (contohnya pada aspek performance, atau lebihkan padan keselamatan, atau ditengah2). Sbgai cth: Ak lebihkan pada performance komputer coz ak tahu serba sedikit pasal virus dan treat (mungkin ak dapat halang secara manual). So aku gna anti virus yang ringan. It all up to u!!

Ilmu itu luas.... dan xkan habis.... malah semakin bertambah.. Allah maha kaya...


1 comments:

Anonymous said...

школьница фильм порно скачать http://free-3x.com/ онлайн с малолетками порно free-3x.com/ порно как насилуют малолеток онлайн [url=http://free-3x.com/]free-3x.com[/url]